czwartek, 12 maja 2016

Odżywka do rzęs revitalash

Zaczynam testowanie podobno rewelacyjnej odżywki revitalash. Moja opinia będzie szczera i wiarygodna.Nie dowierzam,że działa takie cuda.Testuje produkt o pojemności 1 ml i wystarczyć ma na ok 1 miesiąc kuracji, koszt 130 zł.Będę wam zamieszczać moje uwagi i spostrzeżenia dotyczące produktu.Nie opisuje jej działania z ulotki bo to możecie przeczytać na wielu blogach. Zapraszam do czytania i komentowania jakie są wasze opinie i doświadczenia z tą odżywką.



Gdy po raz pierwszy zastosowałam odżywkę delikatnie piekły mnie oczy ale minęło to po dwóch aplikacjach, tak jak wiecie revitalash stosuje się podobnie jak elainer u nasady rzęs, ma taki sam pędzelek, dla mnie problemem było czy nakładam odpowiednią ilość.Preparat jest bezbarwny i naprawdę nie widać ile go się nakłada.Jednak nie trzeba tym się przejmować jedno zamoczenie na każdą powiekę i malujemy kreseczkę.Ja ogólnie mam bardzo ładne rzęsy, ale po tygodniu stosowania zauważyłam już efekt, stały się zdrowsze,ciemniejsze, i po pomalowaniu tuszem wyraźnie dłuższe.Zdjęcie przedstawia zdjęcie po tygodniu, przed niestety zapomniałam zrobić.Po dwóch tygodniach stosowania efekty sà widoczne rzęsy zagęściły się i urosły.Moje rzęsy rosną bardzo równo ,wiele osób pisało że nie które rzęsy sà dłuższe ja tego U siebie nie zauważam.Moje rzęsy rosnà wszystkie w równym tępie i nie wypadła mi ani jedna rzęsy ,bo także takie opinie czytałam , że napoczątku rzęsy wypadajà,absolutnie to nie prawda.        
efekt po dwóch tygodniach


  Rozpoczynamy trzeci tydzień efekty już  wkrótce zapraszam do śledzenia mojego bloga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz